helgens bravader

Nu har helgen passerat med dunder och brak!
Okej, så illa har det inte varit. 
I fredags så vankades det fredagsbar ute i kødbyen. Köpenhamns motsvarighet till meet-packing district!
Innan vi drog oss mot KB3, där kalaset hölls så var vi ett gäng tjejer som träffades på LÊLÊ. Ett väldigt creddigt och autentiskt vietnamesiskt ställe. 
Jag åt en laxtartar och créme bruleé. Inte någon storslagen kombo precis, men gott var det!
Sen drog vi oss till fredagsbaren och fick köa ett tag innan vi äntligen kom in. Blöta och kalla. 
Väl inne bjöds det på bra musik, dans, öl, fisk-shots och min nyfunna favorit; moscow mules! 
Lyckad fredag helt enkelt!
 
Lördagen bjöd på chill borta på egmont! Family-guy och Californication; ytterligare en favorit! 
På kvällen så vankades det lite pizza och rödvin. För att lindra huvudvärken.... 
Jag skulle egentligen gått på en housewarming men kunde verkligen inte ta mig samman för en fest till. Så det blev en myskväll istället. 
Därav den hurtiga söndagen som levererade 8:2or. 
 
Även idag har jag fått röra på mig, när jag har varit och styrketränat med Anna.
Tränat/skvallrat.
Sen har det varit en mycket chill dag i skolan. Jag och Karina fick de lättaste proverna att dyrka och resistensbestämma idag! Så vi fick gå 1 1/2 timma tidigare.
Så nu har jag massor av tid till att diska och plocka i ordning här hemma. Och helst av allt kanske gå en långpromenad i Söndermarken!
 
Den som lever får se.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0