HEMMA

Okej, efter påtryckningar om fler inlägg (från flera håll) (jag är så poppis!) så kommer här ett:

I fredags vaknade jag med ett ryck. I torsdags var vi nämligen ute och firade att øvelseskursen är avslutad. 
Detta resulterade i ganska många promille, och uteblivet morgon-alarm. Dock lyckades jag komma iväg med en packad resväska till skolan, ganska vimmelkantig och nästan i tid. 
Bussresan hem sen var ganska obehaglig pga bakfylla.
Väl hemma tog jag mig till Bergakungen för att möta mamma, moster och kusin-karin för lite gött käk och bra film.
Bra kväll ändå.
 
Igår vankades det avslutningsfest med laget. Först käkade vi grekiskt på Engelbrektsgatan och sen gick vi på hockey. 3-1 till frölunda!
Efter det gick vi till Viktoria och intog lite flytande föda. Efter ett par timmar så gick vi till Excet, och vilka möter man inte i kön om inte Micka och Emma!! LYCKA!
Sen vankades det dans för fulla muggar. Sjukt bra kväll!
Lite mindre roligt blir det nog att kika på kontoutdraget idag, men det var det värt!

Idag spenderas dagen i soffan med kissekatterna.
Så, där var en liten update!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0