höstlov

Nu börjar officiellt höstlovet. 
 
Söndagen passerade ganska smärtfritt igår. 
Inte många knop. 
Lite häng med micka, farmor kom på besök och tittade filmer från när jag var liten. Sen lite Beck på det.
Dock har man ju haft mer produktiva dagar. 
Börjar redan bli rastlös. 

Idag ska jag till Andreas och ha en softardag. Han hade lite nya låtar han ville spela, och jag är bara allmänt gitarrsugen. Så det blir nog en fin dag.
Annars har jag inte många planer för veckan. Träffa pappa, träffa farmor igen. 
Imorgon drar jag nog igång med lite träning igen. Ut och springa i skogen! För idag känner jag av benhinneinflammation efter lördagens dansande.
 
nåväl, dags att börja dagen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0