indendørsløb!

Idag har jag blivit slaktad.
Dagen började med sovmorgon och sen frukost eftersom vi först började 11.15.
Problemet är att då är man ju inte så hungrig tills man borde äta lunch klockan 12.00 (för att man inte hinner äta något mellan den sista föreläsningen och tills dess att mikrobiologiøvelsen börjar).
Sen så hade vi ingen paus under våran tre-timmars øvelse, så när vi var färdiga vid fyra och jag hade träning 16.25 så fick jag skynda mig till gymmet och slänga i mig en banan och en energibar. 
 
Summa summarum.
Jag trodde jag skulle lägga min livs första tränings-spya.
Men jag lyckades undgå det. Men satan var obehaglig träningen blev.
Benen kändes bra dock! 
Kanske blir ett pass på torsdag med.
 
Nu: mysfika hemma hos Anna, sen: bio. 
finaste vännerna.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0