kärlek


 
Tror min pms börjar släppa. 
Livet känns lite roligare igen!
Det kan också ha och göra med att solen lyser och hur höstlöven fullkomligt brinner.

Idag vaknade jag till liv runt halv sju av att mamma och lillasyster går runt som två virvelvindar genom huset på morgonen. Inte lätt att få ro då inte.
Så när dom hade gått vid 20 över 7 så var jag så gott som klarvaken och tänkte att det var lika bra att gå upp.
Så här sitter jag nu, i soffan. Frukosten och kaffet är intaget. 
Det senaste avsnittet av Grey's är avverkat. Och jag har hela dagen framför mina fötter. 
Det lutar åt att bli lite städning hemma, så blir mami glad. 
Sen ev. lite shopping. Jag behöver faktiskt ett par svarta byxor. Faktiskt. 
Sen ska jag till farmor och fika en sväng, och ikväll ska vi till Tony och Ulrika på lite trevligheter.
Bra dag minsann!
Bäst att sätta igång. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0