strövtåg i hembygden

Mando diao. Fina grejer det!
 
Idag sov jag till klockan 13 då jag vaknade med en dundrande huvudvärk. 
Koffeinabstinens. 
Efter två koppar svart guld så var jag i fas igen och kokade dagen till ära två ägg som jag åt på rostade mackor med kaviar. 
Väldigt osexigt, men hemskt gott!
Sen tog jag mig samman, slängde på mig träningskläder och snörade på mig löparskorna och fick avverkat en mil uppe i bunketorp. 
Jag slogs av mig själv, och hur mycket jag njöt av och beundrade skogen! 
Den måste vara finast på hösten. Alla färger både i träd och på marken, hur de fullkomligt sprakar när solen lyser. Alla dofter. Den ständiga oron över att springa på en älg.
Jag älskar det.
 
Väl hemma igen tog jag mig ett varmt bad och drog på mig varma kläder innan jag åkte med Micka till hennes nya lägenhet för att lämna av lite köksgrejor. Helt sjukt vad fin lägenhet tösen får. Och jag försäkrade mig om att jag har en permanent tandborste i tandborstmuggen från dag 1!
Sen åkte vi hem igen och kvällen har spenderats i soffan framför diverse tv-program.
Kvalitetstid med jossan och micka.
Bra kväll.
 
Nu; sova. 
älskart'.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0