tristess

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta.
Jag är trött på att ha höstlov. 
I alla fall hemma i lilla Lindome! Alla är på jobbet eller i skolan.
Vädret är skittråkigt, så man har inte direkt lust att gå ut och gå en promenad eller springa direkt..
Så idag har jag alltså gjort, i princip ingenting.
Jag sov till halv tolv, gick upp och käkade frukost och knåpade i och för sig ihop en liten budget.
Framöver tänkte jag faktiskt försöka styra upp min ekonomi lite. Kanske tillochmed spara kvitton?
Bara för att se om jag KAN vara så ordentlig. (och ifall jag kan spara pengar på det)
Sen gick jag nog runt i pyamas till klockan var fem. Då ringde Sebastian och frågade om han inte kunde komma förbi en sväng och hämta en skjorta som fortfarande hängde i min garderob.
Så då var jag ju tvungen att ta tag i mitt liv.
Sen så kom han vid halv-sex tiden och vi drack lite kaffe och tjötade. Och han satt sönde en köksstol.
Roligast idag.
 
Sen har det inte hänt så mycket mer. Jag har läst lite lungmedicin och nu kollar jag på fotboll.
Manchester United - Braga. 
Ganska bra match faktiskt. 1-2 efter snart 25min.

Imorgon ska jag ut och springa med Micka på morgonen, sen ska vi nog plugga lite. Sen så åker jag nog till farmor en sväng på eftermiddagen.
Men nu kom Hjördis och lade sig i mitt knä.. Så nu blev det krångligt att skriva. 
Peace out. 

Sebastian har nog blivit lite tung....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

åk med till kbh på torsdag fm :D

Svar: haha! Men jag ska vara kvar och träffa lite mer folk :) Kommer sön eller mån. Förmodligen med Jossan i släptåg!
Johanna Lindman

2012-10-23 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0