uppsnärjd i det blå

 
Väl hemma efter en lång dag i skolan. 
Tiden går fruktansvärt långsamt när man först har två timmars epidemiologiundervisning, dock följt av en frokostpaus(!) (första gången på hela veckan vi har mer än en kvart att äta lunch på)
Så lunchen intogs i våran preliminära "klubb" i goda vänners lag.
Därefter följde tre timmars labb, där höjdpunkterna var när två tjejer i klassen svimmade. 
Först trillade den ena av stolen och far i golvet, och alla reagerade supersnabbt FÖRUTOM våra två undervisare som faktiskt är utbildade läkare. 
Lustigt! Dom stod som två frågetecken och hann nog inte uppfatta vad som hände... Så det finns nog en bra anledning till att dom är förvisade till labbet. 
Sen trillade den andra ihop och slog pannan i bänken. Inte heller nu sågs någon reaktion hos lärarna. 
Det var dagens action.
(Och förresten, tjejerna trillade ihop för att dom hade varit och givit blod idag)
 
Annars går det bra. Jag har den sjukaste träningsvärken idag efter ett ordentligt ben-styrkepass igår. 
Och idag har jag inget vettigt på schemat förutom att jag ska städa, tvätta och diska. 
bra bra.
Nu vart det slut på orden.
tjing!
 
 
frokostholdet: Asger, Samuel, Karina, Erika, Jag och Sara (fotografen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0